باید چه کار کنم برای بازگرداندن عملکرد کلیه من؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید چه کار کنم برای بازگرداندن عملکرد کلیه من؟

هیچ درمانی کامل برای بیماری کلیه وجود دارد، اما عملکرد کلیه کم هنوز هم می تواند بهبود یافته است. بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری توصیه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، مای کانگ مخلوط سوپ دارویی و برای بازگرداندن عملکرد کلیه. این مقاله به شما جزئیات را.

باید چه کار کنم برای بازگرداندن عملکرد کلیه من شما می توانید به "چهار یک" درمان طب چینی برای بازگرداندن عملکرد کلیه.

1. نرم افزار خارجی از طب چینی

در این روش درمانی میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، که می تواند تمیز و فعال شدن کانال و وثیقه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شده است در بیمارستان ما برای سال های بسیاری استفاده می شود و دارای بیش از 2000 سال از تاریخ در چین است. شما می توانید طب چینی کمک کند و دارو تزریق به صورت خوراکی عملکرد بازی کامل است. آنها را با هم ترکیب برای از بین بردن سموم از بدن خود را. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خارج استفاده می شود و داروهای چینی پودر میکرونیزه برای اولین بار. داروهای فوق العاده خوب چینی به دو کیف های پزشکی قرار داده است. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال خود را وارد نصف النهار کلیه طور مستقیم از طریق نفوذ پوست و سپس تابع پخش. با توابع از گشاد رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی است که قادر به تعمیر ساختار کلیه مجروح و بازگرداندن عملکرد کلیه است.

2. سوپ دهان طب چینی

بیماران نیاز به این دارو هر روز. توجه به افراد مختلف، شرایط مختلف و درمان بیماری مراحل مختلف، پزشکی خواهد شد بر این اساس تغییر. ما یک داروی چینی در سوپ پزشکی به عنوان L.leontopodiodes، قارچ Isaria cicadae MIQ، کلا، چمن humifuse فرفیون، hairyvein agrimonia و غیره را انتخاب کنید. مزایای استفاده از سوپ دارویی شامل هیچ عوارض جانبی، بدون آسیب به دستگاه گوارش و التهاب کمی به کبد و کلیه است.

مخلوط 3. مای کانگ

این است که در اصل توسط بیمارستان ما ایجاد شده است. مواد سمی و مضر حذف شده است در درجه اول در مویرگ pericytes، بهبود عملکرد از مویرگ ها، افزایش ظرفیت جبران سلول های اندوتلیال و ترویج مواد مضر در بافت برای انتقال به عروق خونی. مای کانگ MECLA کمک می کند تا جلوگیری از عفونت ناشی از اختلال در سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از سموم از سلول های اندوتلیال مخرب. این نگهبان از کبد و کلیه است. علاوه بر این، بسیاری از مواد مغذی در مای کانگ مخلوط مانند 16 نوع آنزیم فعال، 6 نوع از ویتامین ها، 10 نوع از عناصر کم مصرف و auricularia وجود دارد. آن را برای فشار خون بالا، ضربان نامنظم قلب، دیابت، چربی خون و میوکاردیت، و غیره موثر است

4. حمام پا دارویی

پای اساس سلامت بدن است. منافع بهداشتی حمام پا شامل فشار خون بالا، پاها بی حس و پا، دیابت، سرد، خستگی و بی خوابی است. ما تلاش زیادی در حمام پا دارو و صدها نفر از فرمول دارو فوت حمام وجود دارد. حمام پا می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و حذف مواد زائد را از بدن خود را. سطح کراتینین بالا می تواند به طور موثر کاهش می یابد.

این چهار درمان معمولا با هم ترکیب برای درمان بیماری کلیه و بهبود عملکرد کلیه. آنها تنها در چین در دسترس به طوری که بیماران خارجی نیاز به رسیدن به چین برای درمان و یا پیام زیر را ترک می باشد، شما همچنین می توانید دکتر ما برای WhatsApp کنسولی: +8615732170898





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: